Udendørs træning - SVL Coaching
SVL COACHING YDELSE

UDENDØRS TRÆNING I AALBORG

Vi tilbyder nu hvor foråret og det gode vejr er kommet, muligheden for at deltage på vores udendørs træningsforløb. Det vil foregå i Øster Anlæg og Bundgaardsparken i Aalborg. Træningerne er for dig der mangler motivation, energi og er træt af den inaktive corona hverdag. Der vil være fokus på aktiv bevægelse i et socialt fællesskab med smil på læben og højt humør.

PRØVETRÆNING

Der vil være prøvetræning torsdag d. 22 april kl. 16:00-16:55 og 17:05-18:00 ved Bundgaardsparken, hvor du har mulighed for at opleve en træningsdag. Prøvetræningen er for alle der har købt de 4 uger og fortryder du købet efter prøvetræning sender du blot en mail til os og vi sender pengene tilbage.

4 ugers forløb tilpasset dit niveau 

TRÆNING HVER TIRSDAG OG TORSDAG I 4 UGER
Book de 4 uger i et af følgende tidsrum nedenfor:
kl. 9:00-10:00, kl. 16:00-16:55 eller kl. 17:05-18:00

DET FÅR DU

  • Forbedret kondition og styrke både mentalt og fysisk
  • Adgang til et lukket fællesskab
  • En goodiebag fra Bodyman
  • 2 personlige trænere der giver øget fokus og tid til at komme omkring jer alle og tilpasse træningerne til dig uanset niveau og skader.
  • 2 sjove og effektive træninger om ugen i 4 uger
  • 10% på Bodymans produkter online og Bodyman Warehouse
  • 10% på fremtidige forløb hos os

50% RABAT TIL DIN VEN

Hvis du henviser EN betalende ven til holdet, vil denne få holdet til halv pris.
Det foregår således, at når du tilmelder dig, skriver du navnet på din ven og din ven skriver navnet på dig. I vil dernæst modtage en faktura til betaling hvor af din ven får 50 % rabat.

Herefter møder i blot op til træningen med et kæmpe smil på læben. 😉

Udendørs træning - stafet to og to - SVL Coaching
Udendørs træning - deltagerne er nede i squatposition - SVL Coaching

HVORDAN FORLØBER TRÆNINGEN SIG?

Til udendørs træning hos SVL Coaching får du 8 motiverende træningssessioner med to dygtige personlige træner/fysioterapeut. Alle 8 træninger vil være med de samme deltagere på holdet. Det er med til at skabe et unikt fællesskab, som selv efter en dårlig dag på arbejdet, vil humøret bliver løftet. Du vil igen være klar at håndtere hverdagens mange opgaver.

TRÆN MED EGEN KROPSVÆGT

Træningerne vil primært være med egen kropsvægt, eller med de unikke muligheder naturen tilbyder for at udfordre din krop. Øvelserne og den måde du vil blive trænet på er struktureret af 2 personlige trænere/fysioterapeut. De besidder utallige timers erfaring og har hjulpet et utal af personer med at opnå deres mål, trods skader og skavanker. Vi garantere at hver træning, vil indeholde sjove og effektive aktiviteter. Aktiviteter som ikke bare giver dig sved på panden men også et kæmpe smil på læben.

PRAKTISK INFORMATION

VEJRET

På dage hvor vejret ikke tillader træning, så som regnvejrsdage, vil træningen blive aflyst. Det sker via SMS, på det telefon nummer du oplyser ved betalingen, senest 3 timer før start. Aflyste dage vil blive afholdt på et andet tidspunkt, således at du er sikret dine 8 træninger. Det betyder også, at de 8 træninger kan blive fordelt ud over mere end 4 uger, hvis vejret ikke tillader det. Dette sikrer, at du får den højeste kvalitet ud af hver enkel træning. Yderligere vil der som kompensation for en aflyst træning blive lagt en træning op i den lukkede gruppe. Det vil være en træning du kan lave derhjemme.

 

SKADER/ BEGRÆNSNINGER

Hvis du ved tilmelding af udendørstræning har skader eller anden form for fysisk begrænsning, må du gerne oplyse dette ved tilmeldingen. Det er med til at sikre at din træning tilrettelægges efter dine begrænsninger.

Der vil til træningerne være tilknyttet en fysioterapeut, så der bliver taget hånd omkring dine nuværende skader. Du vil altid have mulighed for at deltage, via regression af øvelserne således du stadigvæk oplever det tætte fællesskab.  

VIL DU SKIFTE HOLD?

Selv om du ved tilmeldingen, har tilmeldt dig et specifikt hold/tidspunkt, er der fuld fleksibilitet ift. at du kan skifte hold. Du kan gøre det så længe at det ønsket hold ikke er fuldt booket jvf. corona restriktionerne.  

Dette sikrer at selv om hverdagen ændre sig, har du forsat mulighed for at afvikle træningerne. Hvis du ønsker at skifte hold, udfylder du kontakt formularen her på hjemmesiden. Du oplyser hvilket hold du er på, samt hvilket hold du ønsker at skifte til.

HVAD SKAL DU MEDBRINGE

Du må gerne være iført træningstøj, som giver dig mulighed, for at bevæge dig frit. Det kan beskytte din krop i mod vejret, de dage hvor det blæser. 

Foruden påklædningen må du gerne medtage en drikkedunk og en personlig håndsprit. Håndsprit er også på stedet, men gør det lettere for dig, hvis du altid har den på dig.

Der kan forekomme ekstra ting fra hjemmet, som i skal medbringe til de enkelte træninger, dette vil blive oplyst inden træningerne.

 

Udendørs træning - Christian og Malene som begge er coaches fortæller om dagens holdtræning - SVL Coaching
Udendørs træning aktivitet to og to med drikkedunk - SVL Coaching

HVORFOR ER DET VIGTIGT AT VÆRE AKTIV?

I disse tider er vi ramt på det at være aktive. Så nu er det endnu vigtigere at finde en måde at holde sig aktiv på i en periode hvor alt hvad vi normalt har til rådighed ikke er muligt. Mange har mistet deres normale gang på cykel eller gåben til og fra arbejde. Samtidigt så får vi ikke de små gåture rundt på arbejdspladsen, om det er op og ned af trapper eller bare det at gå hen til din kollega for at give en besked. Den gratis aktivitet er udskiftet med det trygge hjem hvor vi hygger og ikke kommer så meget ud grundet restriktionerne der nedsætter vores socialitet.

SVL COACHING KAN HJÆLPE

Med regeringens åbning af udendørs træning kan vi hos SVL Coaching tilbyde dig din aktive hverdag tilbage med vores holdtræninger hvor vi laver en masse aktiviteter der får pulsen op, kulør i ansigtet, samt det sociale med andre. 

CORONA REGLER OG FORHOLDSREGLER

  • Opsporing ved evt. smittet på holdet. Dette er frivilligt om man vil oplyse til os på mail, men såfremt dette ønskes vil der blive sendt en mail ud til alle ift. opfodring omkring test og hvordan du skal forholde dig.
  • Der vil være fokus på afspritning, afstand og ved eventuelle (corona venlige) makkerøvelser vil der tages forbehold for personer der ser hinanden ofte til dagligt. 
  • Undgå håndtryk, kindkys og kram – begræns den fysiske kontakt.
  • Forsamlingsforbuddet på 50 personer ved udendørs fysisk aktivitet vil blive overholdt, dette gælder både trænere og de aktiv deltagende. I den forbindelse frabedes publikum, så som familiemedlemmer selv om dette kunne være hyggeligt. 
Information om Covid-19